Thuis - Reisverslag uit Tienhoven, Nederland van Chriske Barneveld - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Tienhoven, Nederland van Chriske Barneveld - WaarBenJij.nu

Thuis

Blijf op de hoogte en volg Chriske

24 Juli 2012 | Nederland, Tienhoven

Lieve Familie & Vrienden,

Dit word mijn eerste reis verslagje. Ik heb wel nog niet heel veel te vertellen aangezien ik nu nog in het Zonnige Holland ben :). Zondag vlieg ik naar Londen waar ik een maand zou verblijven. Ik slaap in Londen in een studenten huis en ga 5 dagen per week 4 uurtjes per dag naar school. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze mijn Engels willen Upgraden! Maar ik sta er geheel voor open. Op zich red ik het aardig met mijn Engels. Vorige week zat ik een Jeugdherberg/Hostel. S'avonds zaten we met mensen uit Nieuw-Zeeland tot Italie nog eventjes (tot laat) buiten te kletsen, en ondanks dat er soms wat gebaren bij kwamen kijken ging het mij prima af. Londen vond ik altijd al een hele leuke stad en vind het ook heel gaaf dat ik er een maandje mag wonen.
De Olympische spelen maak ik ook nog een eventjes mee ondanks het nadeel van de drukte lijkt me de sfeer weer heel erg leuk :)

Ik kan ook alvast een maandje wennen aan het alleen zijn. Ik ben natuurlijk in Londen, Sri Lanka en India niet alleen maar moet het daar wel zonder jullie allemaal doen. Ik ben daar op mij zelf aan gewezen en kan niet op mijn fiets stappen en gezellig langs komen om even bij te kletsen. Ik heb nog nooit heimwee in mijn leven gehad en ben dat ook niet bang om te krijgen aangezien ik mij eigenlijk overal thuis voel. Maar natuurlijk ga ik jullie allemaal wel missen en word het in Azie soms best even heftig (is mij vertelt!).

Ik weet eigenlijk niet wat mij allemaal te wachten staat maar ik laat het gewoon allemaal op mij afkomen. Londen regelen was allemaal zeer makkelijk maar voor Sri Lanka en India is het allemaal niet zo makkelijk. Een Visum krijgen is een zeer lastig iets.
Over Sri Lanka en India vertel ik later meer ;)

Voor Londen hoef ik alleen nog mijn tas in te pakken. Dat staat vrijdag/zaterdag op de planning.

Nu nog even genieten van het zonnige weer :). Momenteel ligt onze tuin vol met familie en vrienden die genieten van de zon en het water. Ik ga vanmiddag met papa naar het Bos om herten te kijken, jeugd sentiment. Ooit toen ik een jaar of 5/6 was had ik het op eens in mijn hoofd gehaald dat ik een safari pakje wou voor mijn verjaardag en snel daarna ging ik met papa naar het Bos om s'ochtends om 5 uur herten te gaan kijken. Ik heb alleen helaas geen hert gezien aangezien ik te veel kletste. Dit keer dus revanche (alleen dan met schemer) en mocht het weer niet lukken, ze hebben er gelukkig een midgetgolf baan en een pannenkoeken huis!

Ik houd jullie op de hoogte,

Liefs Chriske.



  • 24 Juli 2012 - 13:46

    Leuk!:

    Ha die Chriske!
    Leuk om te lezen. We gaan je volgen hoor! Veel succes en plezier met de voorbereidingen!
    Liefs Irma en Ineke

  • 24 Juli 2012 - 14:05

    Laurens Verkerk:

    Hooi Chriske,

    Heel veel plezier en succes met de reis! Ik ga je blog in de gaten houden en ben benieuwd naar je verhalen!!

    Succes!

    Groetjes,
    Laurens

  • 24 Juli 2012 - 15:11

    Torrence:

    hoi Chriske,

    heel veel succes en natuurlijk nog veel meer plezier!
    Ik zal je reisdagboek regelmatig lezen om te kijken wat je allemaal mee maakt.

    gr Torrence

  • 24 Juli 2012 - 15:11

    Torrence:

    hoi Chriske,

    heel veel succes en natuurlijk nog veel meer plezier!
    Ik zal je reisdagboek regelmatig lezen om te kijken wat je allemaal mee maakt.

    gr Torrence

  • 24 Juli 2012 - 15:33

    :

    Bedankt voor alle leuke reacties :) Vind het heel leuk dat jullie het gaan lezen. O en Torrence er is een kans dat je mij voor Sri Lanka nog een keer op de zaak aantreft. Harry zijn werk tafel moet ik nog een keertje afschilderen haha :p

  • 24 Juli 2012 - 20:53

    Erik:

    Bang dat je morgen weer geen herten ziet, een Chriske die niet praat, moet het nog meemaken Overigens wel altijd gezellig als je praat, veel plezierin Londen..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chriske

Lieve Familie&Vrienden, Via mijn blog houd ik jullie op de hoogte van al mijn reis avonturen! Mijn aankomende reis gaat weer naar het fascinerende en mooie India. Liefs chriske

Actief sinds 02 Mei 2012
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 23544

Voorgaande reizen:

30 April 2016 - 06 Juni 2016

Stage ~ Umang

29 Juli 2012 - 28 Januari 2013

My Big Adventure

Landen bezocht: